המניות נטפליקס ורוקו הן שתי מניות שדיגמנו על המסלול של וול סטריט בשנים האחרונות.
דוגמנית העל הלוא היא נטפליקס סיפקה למשקיעיה כ- 500% תשואה ב5 שנים האחרונות ולמעלה מ5,000% משנת 2011.
רוקו, אחותה הקטנה של נטפליקס אך הלא פחות יפה ממנה סיפקה כ1000% למשקיעיה ב4 שנים האחרונות החל מרגע הנפקתה.
אז את הצלחתן של שתי הדוגמניות האלו כבר יצא לנו לחוות. אך האם שוק הסטרימינג מכיל מקום רק ל2 דוגמניות מצליחות?
אז בואו נדבר על שוק הטלוויזיה בארה"ב.
לפני שנתחיל קחו כוס מים כי אנחנו עומדים לזרוק כמה נתונים יבשים.
שוק הטלוויזיה בארה"ב מכיל למעלה מ120 מיליון לקוחות (HOUSHOLDSׂ TV ). נכון ל2021
כ- 60% מהלקוחות עדיין משתמשים בכבלים. אך כל זה עומד להשתנות הודות לדהירה של האומה האמריקאית אל עולם הסטרימינג.

אז למה הקהל האמריקאי מעדיף סטרימינג על פני טלוויזיית כבלים?
בואו נדבר תאכלס- כסף. מחירי חבילות הסטרימינג זולות בהרבה ממחירי הכבלים. חבילת סטרימינג ממוצעת עולה בין 50 דולר ל70 דולר אמריקאי בעוד שחבילת כבלים ממוצעת עולה למעלה מ100 דולרים (מחירי המנוי החודשי). ההבדל במחיר נובע בעיקר מכך שבית אמריקאי קלאסי מכיל בתוכו כבר את כל המצרכים הנדרשים להכנת אינטרנט טרי (ראוטר וכו'). האינרטנט השוכן בבית מסוגל לשמש את חברי הבית גם לצפייה בטלוויזיה דרך הסטרימינג. ועל כן עלויות החיבור לכבלים נחסכות ונעלמות מן המשוואה.
בנוסף ליתרון שבמחיר הזול יותר של חבילות הסטרימינג ניתן להוסיף את יתרון הנוחות בהתקנת אמצעי השירות ואפילו בשירות עצמו. הכל נוח יותר מסודר יותר ומהיר יותר. לא פלא שהאמריקאים אוהבים את הדוגמניות של שוק הסטרימינג.
אז איך ניתן לחשוף את תיק ההשקעות שלנו לסקטור הרותח הנ"ל?
ישנן מספר מניות מעניינות למעקב בתחום:
1. Curiositystream (TICKER:curi)
2. Fubotv Inc (TICKER:fubo)
3. The Walt Disney Company (TICKER:dis)
4. Netflix (TICKER:NFLX)
5. Roku inc (TICKER:roku)
דיסקליימר:
התוכן והפרטים המצואים בכתבה אינם מהווים יעוץ השקעות. אלא תוכן מעשיר בלבד.
Yorumlar