נכון להיום, כולנו כולל כולנו מכירים לפחות מישהו אחד צמחוני/ טבעוני. לחלקינו יש חברים טבעונים, בני דודים טבעונים ואפילו לחלקינו אחים טבעונים (ואולי אפילו אנחנו). המגמה הזאת מסמנת דבר אחד- הדרך שבה הדור החדש אוכל הולכת ומשתנה. פעם כשהורינו היו ילדים ואפילו כשאנחנו היינו ילדים. היינו רואים את ההמבורגר או את הסטייק בתור חתיכה עסיסית של אושר, היינו מתענגים על כל ביס וביס של בשר בלי רגשות אשמה או מצפון. אבל היום הדברים השתנו. יותר ויותר צעירים מהדור הנוכחי מתחילים להסתכל על הבשר מזווית אחרת. הם לא רואים יותר את החתיכה העסיסית הטעימה הזאת. אלא הם רואים את החיה המסכנה שעומדת מאחוריה או את כמויות המים שבוזבזו על גידול החיה ואפילו את כמויות גזי החממה שנפלטו בעת שינוע הבשר ממקום למקום.
כל הדברים האלו הולכים ומחלחלים אל מוחם ותודעתם של מיליוני צעירים ברחבי העולם וגורמים למהפכה. מהפכת הטבעונות זה שמה. נכון להערכות רבות שוק ה-PLANT BASED שווה כיום 35.6 מיליארד דולר ועד 2030 יהיה שווה 162 מיליארד דולר. היום חברים לא באתי רק לדבר איתכם על מגמת הטבעונות ופשוט ללכת ולהשאיר אתכם בידיים ריקות. היום אני רוצה לדבר על מניה מאוד מאוד מסקרנת עם פוטנציאל מאוד גבוה בתחום הצמחונות הלא היא:
Tattooed Chef, Inc. (TTCF)
צמחונות בריאות ומה שביניהם:
אם נספר את סיפורה של טאטוד שף בכמה מילים זה כנראה יהיה זה: אוכל טרנדי באפס מאמצי הכנה.
טאטוד שף היא חברה שמייצרת מנות צמחוניות ובריאות. המנות של טאטוד שף ארוזות בצורה יפה ומעוצבת ומוגשות בתוך קערית קטנה שכל מה שמפריד בינך ובין לאכול את האוכל שבתוכה הוא כמה דקות במיקרו. את המוצרים שלה תוכלו למצוא במגוון סופרמרקטים בארה"ב כגון : וולמארט, קוסטקו, טארגט, קרוגר ועוד. עד כה זה לא נשמע יותר מדי מלהיב נכון? אבל תנו לי להרחיב.
טאטוד שף היא חברה מסוג אחר. תמיד לימדו אותנו שככל שחברה מכירה יותר טוב את קהל היעד שלה ככה היא תצליח יותר. וזה נכון. טאטוד שף היא אולי החברה שהכי יודעת לנצל את העיקרון הזה.
היא מכירה היטב את קהל היעד שלה ויודעת בדיוק מה הוא אוהב ואיך הוא אוהב את האוכל שלו.
טאטוד שף יודעת לקלוע בול לטעם ולרצון של קהל היעד שלה. היא מציעה להם את המאכלים הכי פופולרים וטרנדים בעולם הבריאות והצמחונות. וכל זה בקלות וללא מאמצי הכנה. על מה אני מדבר?
בין המוצרים של טאטוד שף תוכלו למצוא: פיצה כרובית עם פפרוני צמחוני לגמרי, מק אנד צ'יז מכרובית, קערת אסאי מרעננת, קערת בוריטו צימחונית ואפילו המבורגר צמחוני.
כל המנות האלו הן הלחם וחמאה של עולם הצמחונות. אני לא מכיר צמחוני או טבעוני שלא מטורף על אחת או יותר מהמנות האלו ולא אוכל אותן על בסיס שבועי או אפילו על בסיס יומי.
אבל טאטוד לא עוצרים כאן.
טאטוד שף ממשיכה להוציא בקצב מטורף עוד ועוד מוצרים. ארסנל המוצרים שלה גדל בכמעט פי 2 מהשנה החולפת. כאשר ב2020 מספר המוצרים של טאטוד שף מנה 38 מוצרים בלבד. ונכון לרבעון האחרון ב2021 הוא עומד על 73 מוצרים כאשר בין החדשים עומדים פאד טאי אסייתי, פיצות מיוחדות וכו'.
מפתחות להצלחה של טאטוד שף:
על מנת שטאטוד שף הקטנה תוכל להפוך לגדולה היא צריכה להמשיך ולהתפתח במספר אספקטים.
מספר המוצרים: אחד המפתחות לצמיחה העתידית ולביסוסה של טאטוד שף בשוק המזון הוא המשכיות קצב ההתפתחות בשוק. טאטוד שף צריכה להמשיך ולהוציא עוד ועוד מוצרים איכותיים שנוגעים ביותר ויותר אנשים בעולם הצמחונות. הם צריכים להמשיך ולהיות אוזן קשבת לקהל היעד שלהם ולהבין בדיוק מה הוא רוצה.
מספר ערוצי המכירה: נכון ל2021, מוצרי טאטוד שף צפויים להימצא ב10,000 חנויות וסופרמרקטים ברחבי ארצות הברית. בהשוואה ל2019 שבה מוצריה הופיעו רק בכ1600 חנויות. על טאטוד שף להמשיך ולהפיץ את מוצריה ולהנגיש אותם ללוקחות בכל רחבי ארה"ב ואפילו בעולם.
מספר המוצרים בכל חנות: כידוע, לא בכל חנות שמוצרי טאטוד שף נמצאים, נמצאים כל המוצרים שלהם. ישנן חנויות עם שלושה מוצרים וישנן אפילו עם אחד או שניים. טאטוד תמשיך ותפעל למען הגדלת כמות המוצרים בכל החנויות שכבר עובדות איתם ומוכרות את המוצרים שלהם.
תמחור ומספרים:
אז אחרי שסקרנו את שוק הצמחונות ואת החברה שלנו הגיע הזמן לצלול טיפה למספרים.
טאטוד שף כיום מכניסה כ240 מיליון דולר (צפי לסוף 2021) דבר המעיד על צמיחה של 61% במכירות לשנה אחת בלבד! מטורף לא?
בנוסף לכך צפי האנליסטים ל2022 הוא צמיחה של עוד 35% במכירות, ואל תופתעו אם טאטוד שף ירסקו את המספרים האלו. שווי השוק של טאטוד שף עומד על 1.33 מיליארד דולר. המעיד על מכפיל מכירות של כ 5.5 עד סוף השנה. תמחור ממש ממש לא גבוה לחברה כל כך חדשנית ועולה בתחומה.
החברה לא צפויה להיות רווחית בשנה הבאה וצפויה להפסיד 7 סנט למניה בלבד. משמע הפסד של כ3 מיליון דולר ב2022. קרוב מאוד לתחילתה של רווחיות.
משקיעים מוכרים שמחזיקים במניה:
אחד מהמשקיעים הכי שוריים של טאטוד שף הוא ללא ספק ג'רמי בפייננשייל אדיוקיישן. ג'רמי בעל ערוץ יוטיוב של למעלה מ700 אלף סאבים. בין השקעותיו ניתן למצוא את טסלה שעשתה עבורו למעלה מ2000%. את REVOLVE שסיפקה לו למעלה מ400% ואפילו את UPWORK שהעניקה למעלה מ200% תשואה. ג'רמי חושב ומאמין שטאטוד שף יכולה לספק לו תשואה של כ1000% עד סוף העשור הנוכחי.
ג'רמי ללא ספק המשקיע הכי שורי של טאטוד שף במדיה.
בנוסף אליו, מבין המשקיעים המוסדיים ניתן למצוא את ריצ'ארד גרסון שמחזיק שם מניות בשווי של כ30 מיליון דולרים.
לסיכום:
טאטוד שף היא חברה צעירה ומבטיחה. עם צמיחה מאוד אגרסיבית בשנים האחרונות, צפי גבוה לעתיד ותמחור נמוך היא מבססת את עצמה כקנייה חזקה למשקיעים בעלי לב חזק שרוצים לקחת נתח בשוק הצמחונות. האם זה הזמן לקנות?
do your research, I'M IN!
דיסקליימר:
התוכן והפרטים המצואים בכתבה אינם מהווים יעוץ השקעות. אלא תוכן מעשיר בלבד.
Comments